انجام فصل 4 پایان نامه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

طریق ایمیل hossein.purbarzegari@gmail.com با من در ارتباط باشید

انجام فصل 4 پایان نامه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

طریق ایمیل hossein.purbarzegari@gmail.com با من در ارتباط باشید

دستاوردهای تحصیلی من:
کارشناسی ریاضی محض-دانشگاه شهید بهشتی
کارشناسی ارشد MBA - دانشگاه نورطوبی تهران
ILI English Advanded

در صورت نیاز به یادگیری اجرای تحلیل های آماری مربوط به پایان نامه و یا مقالات علمی خود به کمک نرم افزارهای LISREL-AMOS-SMART PLS مربوط به مدلیابی معادلات ساختاری(SEM) و همچنین سایر تحلیل های متداول آماری از طریق نرم افزار SPSS به صورت خصوصی یا گروهی با من تماس بگیرید.

این دوره ها برای هریک از نرم افزارها بصورت یک روزه و بسته به تعداد افراد، از 3 تا 6 ساعت زمان خواهد برد.

برای اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی برای برگزاری کلاس ها با من تماس بگیرید.

 

محمد حسین پوربرزگری

hossein.purbarzegari@gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی